Lys i håpløshet | 7 bibelstudier fra Jesaja mot Jul

Bibelstudier til kapittel 40-66 i profeten Jesaja er klare. Vi skal lese Jesaja de siste syv ukene av 2021. Her ser vi glimtene og håpet i mørket gjennom profetiene om Jesus og den kommende frelsen Gud har i vente for sitt folk – og verdens nasjoner.

Eirik B. Fjellestad presenterer Jesaja bibelstudier

I høst har vi hatt en felles bibelleseplan i kirka vår; fem ukentlige kapitler gjennom Markus, Korinterne og Jesaja de siste ukene frem mot jul. For hver uke har vi laget spørsmålsbaserte studier av en nøkkeltekst fra ukens kapitler. Studiet er gull i samspill med leseplanen, og er tilrettelagt til bruk i husgrupper, mentorsamtaler og personlig studie.

Studieheftet | Jesaja bibelstudier

Studieheftet kan enten hentes fysisk i Hamar Frikirke eller lastes ned her. Bruk verktøyet for å få perspektiv på Guds frelsesplan frem mot jul.

21.HF_.Bibel_.U45-52.Jesaja

Tidligere bibelstudier