Møt årets Friteam!

Vi er i gang med nytt team for høsten som bor i huset ved siden av kirka og jobber med ungdomsarbeidet sammen med meg som ungdomsleder. Det er alltid spennende med nytt team og vi gleder oss til å ta fatt på oppgavene som ligger foran oss.

Fra venstre: Anders Myklebust, Marthe Aasen, Erland Strømme, Esther Krause & Mikal Nordli

Årets team

Esther Amalie Krause

Esther har faktisk vært med i teamet en gang tidligere, fra 2014-2016. Hun har jobbet i Ungdom i Oppdrag i Australia, med lovsang, kaffe og andre kreative ting, samt undervist i Bibelen. Hun har flyttet tilbake til Hamar for å jobbe på Café UNO, vi er glade for at hun ønsker å kombinere dette med å være med i teamet og frikirken. Hun vil bli involvert i lovsang og forkynnelse.

Marte Aasen

Marte har vært med i FREAK siden hun ble kristen som ungdom. Hun er fra Vallset opprinnelig. Hun har akkurat kommet hjem fra Disippeltrengskole i UiO på Hawaii. Hun vil være involvert i bl.a lovsang, konfirmantarbeid i tillegg til FREAK. Det blir stas å ha henne med oss på dette.

Erland Erlandsen Strømme

Erland er sørlending, men han har bodd de siste åra i Oslo, der har han gått i Oslo Østre Frikirke. Han har jobbet i unge vokse arbeid og er med i styret til Frikirkens Barn & Unge. Han har vært mye på Hamar, så han er ikke helt ukjent for FREAK og ungdomsmiljøet her. Han skal jobbe med bl.a husgruppene i FREAK, dette blir bra.

Mikal Nordli

Mikal fortsetter fra i fjor. Han vil fungere som teamleder på huset. Han er en mann med mange jern i ilden, han vil holde i mye av helheten rundt FREAK møtene. Det er godt å ha med Mikal videre.

Årets team er en fin gjeng. Vi har allerede hatt en bli-kjent-tur, der vi hadde en hyttetur til Fåvang. Vi delte hjerter, spilte spill og planla høsten, dette ser veldig lovende ut.Som ungdomsleder føler jeg meg utrolig heldig som kan jobbe med dette team!