Anette Haldorsen

Jeg heter Anette, jeg er gift og mor til tre jenter. Jeg er fra Oslo og var aktiv i Oslo Søndre Frikirke, når jeg(vi) bodde der. Jeg er utdannet sykepleier.  I tillegg har jeg fagbrev som barne og ungdomsarbeider. Jeg jobber i tillegg 80% i Grimerud barnehage, på småbarnsavdelingen der, og stortrives med det.

Jeg er veldig glad i dans, sang og musikk og bruker dette bevisst både i søndagsskolen og i barnehagen. I ungdomstiden var jeg med i Kings Kids Oslo. For noen år siden hadde vi et litt lignende arbeid på Grimerud, Burning Bright. Det å se barn, unge og gamle lovprise Jesus gjennom sang og dans er mektig!

Det å bygge fellesskap, gi barna utfordringer og oppgaver de kan vokse i, se dem og elske dem – er viktige verdier for meg! Jeg setter stor pris på å være en del av dette menighetsfellesskapet!

Eldsterådsleder
Øystein Samnøen