Bytte av bankkonto og behov for nye givere

Til faste givere

Vi flytter driften vår fra Sparebanken Østlandet til Sparebanken Sør, der vi har lånet vårt. Vår nye konto er 3000 33 54519. Dette innebærer at du må gjøre en endring i din månedlige overføring til oss.

Handling: Velg 1 av de følgende to alternativene før gaven din i april:

• Enten 1) Endre din faste overføring i nettbanken fra vårt gamle kontonummer til det nye: 3000 33 54519
  • Eller 2) Avslutt din gamle avtale og opprett avtalegiro med oss via https://gi.frikirken.no/hamar. Velg “månedlig” i skjemaet, så trekkes ditt valgte beløp automatisk fra kontoen. Dette er kun ment som en enkel løsning for deg. Det ingen bindende avtale og vi vil aldri holde deg ansvarlig for penger som ikke er overført. Følg lenken nedenfor for å opprette avtalegiro:

Ta kontakt med meg på eirik@hamarfrikirke.no om det er noe du lurer på eller trenger hjelp til.

Til deg som ikke er fast giver

Vi er en menighet som opplever vekst i oppmøte og engasjement. Vi vil mye, men har opplevd de siste par årene at økonomien ikke strekker til. Vi har kritisk lav likviditet for tiden, og vi er avhengig av nye faste givere for både å få stabilitet i økonomien vår, og for å kunne utvikle oss videre. Både i Hamar og i menighetsplantingsengasjementet vårt.

Er du ikke fast giver, vil vi sterkt oppfordre deg til å vurdere en fast gave til oss. Mange er med å gi til vår drift, fra noen hundrelapper i måneden til flere tusen. Alt monner. Stabile givere gir oss frihet, fleksibilitet og forutsigbarhet. Vi har mange behov og ønsker; og du kan være trygg på at pengene dine skal forvaltes etter beste evne. All vår økonomi er åpen og legges offentlig ut koblet med årsmeldingen hvert år.

Takk til alle dere som er med hos oss og bærer. Vi er takknemlige for å være med i spleiselaget sammen.