Invitasjon til Live2Lead | Kristent Business Forum

Artikkelen er skrevet av vår egen Mathias Moldstad, som sammen med en gjeng fra ulike menigheter i byen har startet «Kristent Business Forum».

Vi har gleden av å invitere deg til Live2Lead i Hamar! Et inspirerende lederskapsseminar i samarbeid med John Maxwell Team – Norge. Dette arrangementet er skreddersydd for deg som bærer lederansvar, enten det er i arbeidslivet, frivillige organisasjoner eller andre sammenhenger. Vi ønsker å gi deg verktøyene du trenger for å utvikle ditt lederskap og inspirere andre rundt deg.

Seminaret holdes i lokalene til Filadelfiakirken, Hamar den 17. februar fra kl 10.00.

Live2Leead vil bli ledet av erfarne og dyktige instruktører fra John Maxwell Team – Norge, som vil ta opp innsiktsfulle og praktiske perspektiver på ledelse. Gjennom engasjerende video-undervisning på storskjerm vil du få muligheten til å absorbere kunnskapen direkte fra noen av de mest anerkjente lederskaps-trenerne i verden.

Det blir ikke bare en dag med enveis kommunikasjon. Vi legger vekt på interaktivitet og ønsker at du skal være en aktiv deltaker i din egen læringsprosess. Derfor vil det være rikelig med anledninger til gruppediskusjoner og samtaler rundt bordene. Dette gir deg sjansen til å utveksle erfaringer, stille spørsmål og bygge nettverk med andre ledere som deltar på seminaret.

Vår tro på at et sterkt lederskap er nøkkelen til suksess gjenspeiles i dette arrangementet. Vi ønsker å skape en plattform der du kan utvikle deg som leder, bygge sterke relasjoner med andre deltakere og la deg inspirere til å lede med visjon og integritet.

Vi kommer også til å ha lunsj sammen hvor du har mulighet til å spise god mat, sosialisere og kanskje bli kjent med nye hyggelige mennesker fra området.

Påmelding er nå åpen, og vi oppfordrer deg til å reservere plassen din tidlig som mulig. Ta med deg noe å notere med, samt et lærevillig sinn! Vi ser frem til en dag fylt med læring, vekst og inspirasjon.

Med vennlig hilsen,
Mathias Moldstad