Møt Anette Haldorsen

Anette Haldorsen startet som barne- og familiearbeider hos oss i kirka i august. Hun holder i arbeidet sammen med barne- og familieleder Bente Bjørseth.

Hei!

Jeg heter Anette Haldorsen, jeg er gift og mor til tre jenter. Jeg har denne høsten gått inn i en 20 prosent stilling som menighetsarbeider, i Hamar Frikirke. Her er jeg blant annet involvert i søndagssskole/between og familiearbeidet. Det synes jeg er både moro og meningsfullt.

Jeg er fra Oslo og var aktiv i Oslo Søndre Frikirke, når jeg(vi) bodde der. Jeg er utdannet sykepleier.  I tillegg har jeg fagbrev som barne og ungdomsarbeider. I 2000 tok jeg en Disippeltreningsskole på Harpenden, i England.

I 2009 tok vi en «Family Ministry School» på Grimerud. Vi bestemte oss for å bli boende i Hamar etter det, og har ikke angret på det. Jeg jobber 80 prosent i Grimerud barnehage, på småbarnsavdelingen der, og stortrives med det.

Jeg er veldig glad i dans, sang og musikk og bruker dette bevisst både i søndagsskolen og i barnehagen. I ungdomstiden var jeg med i Kings Kids Oslo. For noen år siden hadde vi et litt lignende arbeid på Grimerud, Burning Bright. Det å se barn, unge og gamle lovprise Jesus gjennom sang og dans er mektig!

Jeg gleder meg over å bli kjent med barna i menigheten. Det å bygge fellesskap, gi barna utfordringer og oppgaver de kan vokse i, se dem og elske dem – er viktige verdier for meg!

Jeg setter stor pris på å være en del av dette menighetsfellesskapet!