Velkommen til takkefest.
TAKKEFEST
Vi skal feire frivillighet med en heidundranes takkefest. Hvis du er frivillig i enten Hamar Frikirke, eller engasjert frivillig i annet arbeid utenfor menigheten er du veldig velkommen. Når vi bruker våre gaver og vår tid på frivillig basis, er vi i tjeneste for Gud. Å bruke oss selv er rett og slette gudstjeneste. Dette vil vi feire og heie på, med en skikkelig fest.
Dato er torsdag 4 juni fra 1630-1900. Vi serverer middag og kaker og bruker ettermiddagen sammen.
PÅMELDING
Trykk på linken under og fyll inn i skjemaet for å melde deg på.
https://forms.gle/fMx8qKnJxaG8uVo59
PROGRAM
16:30 Velkomstdrikk og icebreaker, ute (ved fint vær)
17:00 Rømmegrøt, spekemat og winerpølser
17:30 Noen ord om frivillighet v/Sara
18:00 Dessert
18:15 Quiz
18:40 Takketale v/Eirik A
19:00 Slutt
Det er veldig lov å ta med barna sine og feire med oss.
Håper dere vil være med!!