Eirik B. Fjellestad

Jeg jobber med kirke fordi jeg ønsker at mennesker skal oppleve friheten i det å leve livet for Gud. At det å være kristen virkelig oppleves som at en bør letter fra skuldrene dine. At du ikke lenger står alene. At Gud blir fjellet under føttene dine, og at andre kristne blir familien du står sammen med. At du ikke er alene. At du aldri vil være alene.

Jeg er gift med Elise, som jeg har guttene Jonathan og Joshua sammen med. Jeg er født, oppvokst og veldig glad i Hamar. Jobben min er å trekke i tråder i Hamar Frikirke. Jeg lager systemer og tilrettelegger for at ansatte og frivillige kan gjøre en best og enklest mulig jobb.

Jeg jobber også for Frikirkens barn og unge med unge voksne og ledertrening. Jeg har School of Biblical Studies fra University of the Nations, en bachelor i teologi og ledelse fra NLA Staffeldtsgate, og en master i ledelse fra Universitetet i Tromsø. Jeg har tidligere jobbet som ungdomsleder i menigheten.

Eirik & Elise
Leder, Barn & familie