Taler fra mars 2021

Hvordan møte mennesker som er tiltrukket av samme kjønn | Snakk om det #5

Hvordan møter vi mennesker som identifiserer med LGBT som kirke og konservative i det moderne samfunnet? Ingebrikt Kvam, pastor i Trondheim Frikirke, underviser og utfordrer til å se det større bildet i vår tilnærming til denne problemstillingen og det moderne mennesket. Talen er femte del av taleserien vår «Snakk om det!»

Forsakelse | Snakk om det #4

Troverdig tro i møte med det moderne menneske krever troverdig liv. Troverdig liv krever etterfølgelse. Troverdig etterfølgelse krever forsakelse. Pastor Eirik Austeng underviser med utgangspunkt i Jesu oppfordringer til forsakelse i Bibelen. Talen er en del av taleserien vår Snakk om det!

FREAK | Sex & forhold

Tale av Trond Sæthren, han er en del av menigheten vår. Jobber til daglig i Ungdom i Oppdrag der han leder familiearbeidet internasjonalt. Han talte om sex & forhold på FREAK, i forbindelse med vår TABU måned.

Bønn & Faste

Anders Myklebust deler basert i bibelteksten i Markus 9:17-29. La bønn & faste bli en del av vår livstil. Hvordan leve et liv i bønn og handle i Guds kraft?