Marked i hagen
Etter gudstjenesten 14. juni arrangerer vi et marked til inntekt for Hamar Frikirke.
Lager du smykker, vesker, mat, kaffe, keramikk eller annet?
Har du klær, kjøkkenutstyr eller leker som ikke er i bruk lengre?
Vi inviterer deg til å ta med varer og ting du har lyst til å selge og sett de på et av bordene som plasseres i hagen. Hele eller deler av det du får inn gis til Hamar Frikirke.
Dette er et ledd i innsamlingsaksjonen vår der vi har som mål å samle inn 150 000 kr.
Alt som ikke selges ber vi deg ta med hjem etterpå.
Vi ser fram til et hyggelig marked.
(Bildet er laget av ChatGPT)