Anders Myklebust taler
Anders Myklebust

Jeg er gift med Siri Helen og sammen har vi 4 barn. Vi bor i Stange sentrum. Jeg har jobbet i Ungdom i Oppdrag siden 2000, først i Skien og nå på Grimerud, utenfor Hamar – der jobbet jeg med tenåringsarbeid gjennom misjonsturer og leirvirksomhet.

Jeg startet som ungdomsleder i kirka i 2016, der jeg har med meg et ungdomslederteam, Friteam, som bor i huset ved siden av kirken. Min hovedoppgave er å lede ungdomsarbeidet, coache Friteam og gi retning gjennom forkynnelse.

Jeg brenner for å se unge mennesker bli satt i brann for Jesus og være med å se vennene sine komme til tro. Vår visjon er “Disipler som gjør disipler” og drømmer om å ha en kirke uten vegger, der det er lett å komme inn i kirka og at vi på en naturlig måte kan bringe med oss troen utenfor kirka.

Jeg har stor tro på å jobbe på tvers av trossamfunn og bygge enhet i byen. Ellers så er jeg en meget sosial kar med en stor interesse for fotball. Det er heller ingen hemmelighet at jeg er en stor fan av Jim Carrey, det kommer stadig til uttrykk i talene mine.

Anders taler på freak.
Anders taler på Freak.