CRUX Konfirmasjon 23/24

Hjertelig velkommen til Hamar frikirkes konfirmasjon – CRUX. Vi skal gjennom et år utforske, spørre, vri tankene og lete etter Gud. Vi tror Gud ønsker å bli kjent med deg som mennesket, fordi du er skapt, elsket og ønsket av Ham. Konfirmasjonsåret har som mål å hjelpe deg å utforske troen, livet i relasjon med Gud – hva dette har å si for deg. Å være konfirmant i CRUX er å være på en reise der vi sammen søker Gud.

Du kan nå melde deg på neste års konfirmasjon. Det gjør du ved å fylle ut dette skjemaet:

Vi har konfirmasjonssamlinger annenhver fredag fra 1730-1930

Vi gleder oss til å bli kjent med deg.

Noen datoer å legge merke til:

• Foreldremøte, tirsdag 26 september kl 1730-1830 i kirkestua
  • Første konfirmasjonssamling, fredag 6 oktober kl 1730-1930
  • Presentasjon av konfirmanter, gudstjeneste søndag 22 oktober
  • Selve konfirmasjonsdagen er søndag 12 mai 2024
På en reise, der vi sammen søker Gud

Pris
Pris for året totalt er satt til 2500,- per person. Vi sender ut regning ved starten av hvert semester på kr 1250,-. Denne prisen dekker:
– Konf.samlingene
– Vintertur & Togetherfestivalen
– Bibel & annet materiell

Generell info
Det er obligatorisk oppmøte på konfirmasjonssamlingene, så fravær må begrunnes. Dere må være med på minst 10 kirkelige samlinger i løpet av året. 5 av disse må være FREAK, ungdomsmøtene på fredag kl 20 og 5 må være gudstjenesten kl 11 på søndag. Vi anbefaler at du går på FREAK generelt, siden dette er lagt opp for ungdom.

For oss er det viktig at konfirmasjon er å bekrefte at man vil tilhøre Jesus og følge ham. Man kan følge konfirmasjonsundervisningen uten å konfirmere seg, og du må heller ikke være døpt eller medlem av kirka for å bli konfirmert. Vi vil gjerne ha med folk både med og uten bakgrunn i kirka. Har du en kompis/venninne; spør om han/hun vil være med!

Har du spørsmål, ikke vær redd for å kontakte oss på mail anders@hamarfrikirke.no Vi er også på facebook.

Dette blir bra. Vi gleder oss til et år bra år sammen!

Anders Myklebust, pastor for ungdom & unge voksne i Hamar frikirke